تمهیدات امنیتی برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت اتخاذ شد

استان‌ها

70894
تمهیدات امنیتی برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت اتخاذ شد

معاون امنیتی و انتظامی استاندار و رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان تهران از اتخاذ تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها ایران آنلاین، محسن نایبی عصر یکشنبه در جلسه کمیته امنیتی ستاد انتخابات ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رای مرحله اول اظهار کرد: از همه نیروها و عوامل امنیتی برای برگزاری سه انتخاباتی که از اسفند ماه سال گذشته تاکنون برگزار کرده‌ایم. تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت در سه انتخابات برگزار شده به خوبی محقق شده است، افزود: برای برگزاری انتخابات ۱۵ تیر نیز تمام تمهیدات امنیتی و انتظامی پیش بینی شده و آماده برگزاری این آزمون سیاسی هستیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اضافه کرد: در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز تمام ماموران امنیتی و انتظامی از آغاز رای گیری تا پایان شمارش آرا در محل شعب اخذ رای حضور خواهند داشت.

نایبی گفت: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری شاهد هیچ مشکلی در امر برگزاری نبودیم و کار با هم دلی و هم افزایی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی، خدمات رسان ها انجام شد و امیدوار هستیم همین روند در انتخابات ۱۵ تیر ادامه داشته باشد.

رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه صندوق‌های رای که در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری مورد استفاده قرار گرفتند هنوز پابرجا هستند، افزود: برای جابه جایی تعرفه ها، دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های اخذ رای تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها